12,5 JARIG JUBILEUM VAN T.T.V. LANDGRAAF

UITNODIGING VOOR HET

12,5 JARIG JUBILEUM VAN T.T.V. LANDGRAAF

Beste tafeltennisvriende

12,5 geleden werden de verenigingen TTV Nieuwenhagen en TTV Succes samengevoegd tot de nieuwe vereniging TTV Landgraaf. Dit willen we graag samen met jullie vieren.

Datum: 11 maart 2023

Locatie: Belvauer 58 te Landgraaf

Van 18.00 tot 19.30 zal er een uitgebreid buffet geserveerd worden. Wil je hier gebruik van maken dan vragen we een bescheiden bijdrage van 10€.

De feestavond begint rond 20.00 waarbij de bekende DJ Wim Frijns voor een  gezellige sfeer zal gaan zorgen.

Wij hopen dat er veel bekenden gebruik zullen maken van deze uitnodiging en dat we er een leuke avond van maken.

Wij willen graag weten op hoeveel personen we kunnen rekenen. Aanmelden kan via de mail aan Frank.Moonen@l1.nl of schlentermarcel@gmail.com of een reply op de uitnodiging. Gaarne aangeven of je gebruik wilt maken van het buffet, en of je en introducee meeneemt. (Graag voor 15 februari)