Aspergeavond 2026

Afgelopen vrijdag vond de tweede editie van de aspergeavond plaats. Ook dit jaar was de avond een groot succes: binnen tien dagen waren alle plaatsen al volgeboekt.

De gasten genoten van een heerlijke aspergesoep als voorgerecht, gevolgd door een smaakvol aspergehoofdgerecht. Tijdens en na het diner was het erg gezellig en werd er volop genoten van een drankje en elkaars gezelschap.

Dankzij de inzet van de kok Jeroen en twee bewoners van onze Buren Sam&Zo, die de commissie hebben geholpen, kijken we terug op een zeer geslaagde avond. Hopelijk zien we iedereen volgend jaar weer terug!

Laat een antwoord achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *