Corona virus maatregelen (update)

Beste leden,

Zoals jullie inmiddels al zullen hebben vernomen heeft het kabinet besloten dat een groot deel van de geldende maatregelen voorlopig van kracht blijven hetgeen betekend dat onze accommodatie tot en met 20 mei gesloten dient te blijven.

De Nederlandse jeugd mag weliswaar weer “beperkt” naar de sportclub gaan maar dit geldt vooralsnog alleen nog voor de buitensporten.

We zijn samen erover na aan het denken hoe wij met onze jeugd de komende weken invulling kunnen gaan geven aan eventuele buitenactiviteiten op onze eigen locatie, met het in acht nemen van de door de overheid gestelde eisen.

Hier komen wij spoedig bij jullie op terug.

Ook de horecavoorzieningen in de sportaccommodaties blijven voorlopig gesloten.

Graag verwijzen wij jullie ook naar de website van de NTTB en de NTTB Afdeling Limburg voor verdere informatie.

Zie tevens bijgevoegde informatie van de NTTB die wij recentelijk hebben ontvangen.

Wij gaan de komende weken echter niet stil zitten.

En dat betekend ook dat we graag in contact gaan blijven met jullie als leden, al zal dat hoofdzakelijk via mail en Social media gaan geschieden.

Alvast een kleine opsomming waar we jullie meer over zullen gaan informeren:

• Achter de schermen zijn wij druk bezig om ‘1,5 meter tafeltennis in onze accommodatie’ mogelijk te maken zodra het kabinet hiertoe heeft besloten.

Er wordt een “Covid-19 actieteam” opgericht die activiteiten in kaart gaat brengen om op een verantwoorde wijze de opstart, zodra we weer open mogen gaan, snel kunnen uitvoeren.

• De voorbereidingen voor de Algemene Ledenvergadering zijn in volle gang.

Statutair gezien dient deze voor eind juni plaats te hebben gevonden en wij zullen (weliswaar onder voorbehoud) spoedig een datum voor de ALV met jullie delen.

En ook de interne overdracht in het kader van de voorgenomen bestuurswissel is lopende.

• Een datum voor het feestelijk vieren lijkt nu verder weg dan ooit, maar onze vereniging bestaat dit jaar 60 jaar.

Of en op welke wijze wij hier dit jaar nog invulling aan kunnen geven hangt volledig af van de Covid-19 ontwikkelingen, in ieder geval wordt er wel al nagedacht over de opzet ervan.

Tot slot!

Laten we vooral nu met z’n allen gezond blijven, dat heeft nu de hoogste prioriteit.

Alleen dan kunnen we hopelijk snel weer met z’n allen de draad weer oppakken.

Verdere suggesties, ideeën of vragen?

Schroom dan niet om met één van de bestuursleden contact op te nemen.

Stay Safe en jullie horen spoedig van ons!

Namens het bestuur TTV Sittard,

Marcel Hundscheidt Voorzitter