Clubkampioenschappen jeugd 2023

De jeugd clubkampioenschappen 2023 van TTV Sittard hebben dit jaar plaatsgevonden op zaterdag 24 juni.

Er is gespeeld in twee categorieën.
In de jeugd Categorie A heet de clubkampioen net als vorig jaar Jip Coonen. In de finale stond Jip tegenover Lynnn Theunisz die als enige Jip deze dag bij de poulewedstrijden een game heeft weten af te snoepen. In de finale was er echter geen kruid gewassen tegen Jip die overtuigend met 11-4, 11-7 en 11-5 won. De wedstijd voor plaats 3 en 4 was een zusterstrijd die Boo van Juul won.

In de B categorie is Levi Lecoeur clubkampioen geworden. Levi had een lastige wedstrijd tegen Fenne (die uiteindelijk tweede werd). Beide spelers wonnen een game met 11-5 en in de derde game stond het op een bepaald moment 10-10. Levi haalde deze game uiteindelijk met 12-10 binnen en ook de vierde game won hij  met 11-8 waarmee hij de enige speler was die alle wedstrijden in de B categorie won.