Vrijwilligersavond 2023

Het afgelopen jaar hebben 52 personen zich als vrijwilliger ingezet bij TTV-Sittard. Ieder met zijn eigen taak, verantwoordelijkheid en motivatie. Af en toe, of bijna dagelijks.

In het verleden bedankten we deze vrijwilligers op verschillende manieren: mondeling, met een (Kerst)kaart, een stuk chocola, een bloemetje of een flesje wijn. Vanaf dit jaar is er voor het eerst een gezellige avond georganiseerd voor alle vrijwilligers.

Deze avond was op zaterdag 27 mei en vanaf 19.00 was er een lopend buffet van onze sponsor “Chinees Indisch specialiteiten restaurant Fong Wah”. Vervolgens was er nog een bingo die, onder leiding van Gied en met assistent Marijke, goed verliep.

Dank aan Bart, Richard en Jos voor het organiseren van de avond en Sander G en Jip C voor het draaien van de bardienst!

Hieronder nog wat foto’s.