Vrijwilligersbeleid

Aannamebeleid vrijwilligers

Bij TTV Sittard zijn veel leden als vrijwilliger betrokken. We hebben verschillende commissies waarbinnen leden met veel enthousiasme en energie werkzaamheden uitvoeren of activiteiten organiseren. En natuurlijk ook de jeugdtrainers die wekelijks onze jeugd tafeltennistraining geven. Zonder vrijwilligers zou TTV Sittard niet de club zijn waar mensen zo graag ‘thuis’ komen!

Het bestuur van TTV Sittard streeft ernaar dat alle vrijwilligers lid zijn van onze vereniging en deel uitmaken van een commissie. Bestuursleden zijn gekoppeld aan commissies om zo de verbinding te maken tussen bestuur en commissies. Vrijwilligers worden bekend gemaakt met de gedragsregels. Vrijwilligers die met jeugdleden werken overleggen een VOG.