Sponsoravond 2022

Gisteravond was de tweede editie van de TTV Sittard sponsoravond, ditmaal met een competitief elementje. Ploemen Interieur en Dierenkliniek Sittard voor de overwinning in de door Tom opgezette competitievorm. Dierenkliniek Sittard won na de uitslagen van de estafette en de wedstrijden de eerste prijs!

De sponsoren waren allemaal erg fanatiek, de inzet was groot. Vaak was het plezier, maar ook het fanatisme van de gezichten van de spelers af te lezen. Heerlijk om te zien!

Naast de deelnemende sponsoren/spelers willen we ook graag onze trainers Tom en Jos hartelijk danken voor het geheel vrijwillig organiseren van de training en de wedstrijden. Ook Richard Cords droeg zijn steentje bij door de inkoop voor deze avond te verzorgen. Dankzij hem kon voorzitter Bart de sponsoren verwelkomen met een glaasje Prosecco. Dian Smeets en Roy Raeven verzorgden de bardienst deze avond. Dank je wel voor jullie vrijwillige inzet voor onze club!

Tot volgend jaar!