TT INTERCUP TTV SITTARD VS TATRAN KRPA HOSTINNE

Op zaterdag 16 december stond Sittard tegenover Tatran KPRA Hostinne, waarbij Sittard zegevierde met een score van 4-2! Hierdoor eindigden ze als eerste in de poule en bereiden ze zich voor op de knockoutfase. Zodra de details over wanneer en waar de wedstrijden plaatsvinden, inclusief de tegenstanders en speeltijden, bekend zijn, zal deze informatie natuurlijk gecommuniceerd worden.

Sam begon de wedstrijd tegen Drahotsky en behaalde een overwinning in 3 sets. Daarna kwam Sander Lutt in actie tegen Kalensky en verloor na drie sets. Als derde speler stond Sander Gelderman tegenover Schwab. Helaas verloor Sander G deze wedstrijd met 4-11 in de derde set, waardoor Sittard tegen een 1-2 achterstand aankeek. De dubbelspelwedstrijd, mogelijk de beste wedstrijd van de dag, werd met 11-9 gewonnen door Sittard in de vierde set, waardoor de stand weer gelijk werd, namelijk 2-2.

Daarna was het de beurt aan Sam om het op te nemen tegen Kalensky, waarbij hij de wedstrijd won met een score van 11-6 in de vierde set. Bovendien slaagde Sander G erin zijn match tegen Drahtsky te winnen, waardoor Sittard met 4-2 zegevierde! Hieronder is het filmpje van het laatste punt te bekijken. Voor wie goed oplet, is te zien dat Drahtsky een opmerkelijke batwissel doet van hand. Maar zelfs dit mocht niet baten, want Sander G sloot de rally op indrukwekkende wijze af.

Nadat de supporters klaar waren met juichen en de barkrukken weer op de grond stonden, werd het chinese buffet van onze sponsor Fong-Wah geserveerd. Zowel de spelers van zowel het thuisteam als het bezoekende team als de supporters die zich hadden aangemeld, genoten hiervan.