Mosselavond 2022

Op vrijdag 18 november organiseerde onze ‘Mosselcommissie’ een wat mij betreft zéér geslaagde 24e editie(!) van de mosselavond in ons clubhuis.

In totaal 78 gasten bezochten onze club, verdeeld over twee tijdsloten. Vooraf konden onze gasten kiezen tussen twee gerechten, te weten 1,5 Kg. Jumbo kwaliteit mosselen met brood ofwél beenham met aardappelgratin, groentegarnituur en een heerlijke champignon, peper – of stroganoffsaus. De gerechten vielen bij de gasten absoluut in de smaak.

Mijn persoonlijke hoogtepunt was het mogen verwelkomen van ons 93-jarig erelid Toon Jacobs, die samen met kleinzoon Rik een tafel voor vijf reserveerde. Toon, fantastisch dat je er bij was!

Namens de aanwezige gasten, onze leden én ons bestuur wil ik de leden van de mosselcommissie héél, héél hartelijk danken. Jack, Jack, Joop, Wim, Dick, Gied, Marcel & Jeroen (deze laatste twee aftredend), jullie hebben weer een prachtig evenement neergezet! Geweldig dat we al 24 jaar op jullie kunnen bouwen, wat jullie neerzetten is heel bijzonder.

Hopelijk mogen we volgend jaar met elkaar de 25e editie organiseren!