Nieuwjaarsreceptie 2022

Afgelopen zondag stond de Nieuwjaarsreceptie weer op de planning. Ook dit jaar kon dit helaas niet plaatsvinden op locatie. Toch wilde het bestuur de Nieuwjaarseceptie niet voorbij laten gaan en was er gekozen voor een online editie.

Bart begon de nieuwjaarsreceptie door te vertellen van alle mooie nieuwe evenementen die plaatsvinden op onze club afgelopen jaar. Hierna werd nog een fimpje getoond van de uitreiking van de Wil Elschott Wisseltrofee die Boo Ploemen gewonnen heeft. Ook was er nog een filmpje te zien van de prijsuitreikingen aan alle competitiespelers, die gepromoveerd zijn. Deze filmpjes kan je bekijken via onderstaand bericht. Ook werd de uitslag van de grote clubactie en Rabo Clubsupport getoond door Marijke Ploemen en werd de online Nieuwjaarsreceptie afgesloten met een quiz die door Jeroen Peters was opgezet.

We wensen jullie namens de Media Commissie een goed en voorspoedig 2022. Wij hopen jullie weer snel te kunnen zien in ons clubgebouw!

Uitreiking prijzen aan kampioenen
“Trainingskamp” Job, Roy en Sander op Tenerife