Intercup Sittard vs TV Geseke (8 oktober 2023)

Het is alweer 2 weken geleden dat TTV Sittard zijn rentree heeft gemaakt in de Intercup. Dit werd gedaan in een thuiswedstrijd tegen TV 1862 Geseke uit Duitsland (ongeveer 2,5 uur rijden voor onze oosterburen).

… En met succes! Ondanks dat onze gasten de spelers op zaterdag al konden analyseren én konden proeven van de sfeer, zegevierde TTV Sittard ruimschoots. Wil jij de hoogtepunten van deze dag terugzien? Kijk dan de compilatie op ons YouTube-kanaal. Vergeet ook niet te abonneren!

De volgende wedstrijd is tegen de winnaar van het duel tussen Tatran KRPA Hostinne uit Tsjechië en TTC And Leie uit België. Als TTV Sittard deze wedstrijd weet te winnen gaan we door naar het hoofdtoernooi van de TT Intercup, de Dr. Josef Simecek-Trophy.

Zodra meer bekend is over de volgende wedstrijd zal dat meteen gedeeld worden.