Beleid lidmaatschap en contributie TTV Sittard

WELKOM BIJ TTV SITTARD

THUIS IN TAFELTENNIS

Lid worden?

Houd je van tafeltennissen en overweeg je lid te worden van TTV Sittard? Je mag vrijblijvend drie keer komen kijken op een van onze trainings- en speelavonden.

Ben je enthousiast en wil je lid worden? Meld je dan aan via de website van TTV Sittard: https://www.ttv-sittard.nl/lid-worden/

Je ontvangt daarna een welkomstmail met informatie.

Contributie

Met de aanmelding als lid ga je akkoord met het betalen van de contributie. Leden van TTV Sittard betalen jaarlijks contributie. De hoogte van de contributie wordt tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV) vastgesteld door de leden. De ALV vindt jaarlijks plaats tussen 1 april en 1 juli. Na de ALV worden de contributiefacturen per mail verstuurd naar de leden.

De kernpunten op een rij:

• De hoogte van de contributie wordt tijdens de ALV definitief vastgesteld.
  • Na de ALV worden de facturen per mail verstuurd.
  • De actuele contributiebedragen worden op de website gepubliceerd.
  • Leden worden verzocht om de contributie per bank te voldoen.
  • Er is mogelijkheid om in twee termijnen te betalen (voor 1 juli en voor 1 september).
  • Bij leden uit het hetzelfde gezin ontvangt het 3e gezinslid (en verder) 50% korting op de contributie.
  • Leden die gedurende het kalenderjaar lid worden, betalen voor de resterende maanden contributie. Zij ontvangen na aanmelding een factuur.

TOT ZIENS BIJ TTV SITTARD

Beëindiging lidmaatschap

Het beëindigen van het lidmaatschap kan door een mail te sturen naar secretaris@ttv-sittard.nl. Doe dit bij voorkeur voor 1 januari, zodat wij je tijdig kunnen afmelden bij de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB).
Omdat wij contributie betalen aan de NTTB (tafeltennisbond), zullen afmeldingen na 1 januari betekenen dat (een deel van) de contributie in rekening wordt gebracht.