Einde van de Time Out!!!

Beste leden van TTV Sittard,

Het is eindelijk zo ver, we mogen weer gaan spelen! Om dit verantwoord en volgens de Nederlandse wet- en regelgeving te doen, heeft onze corona-commissie onderstaand protocol (in blauw) opgesteld. We willen jullie vragen dit te door te nemen en je hieraan te houden.

Aanstaande donderdag begint Guido weer met de training (jeugd 18.30 – 19.30, senioren vanaf 19.30), waarbij maximaal 30 mensen in de zaal mogen zijn. Let wel, we mogen bij de senioren slechts vijf tafels tegelijk opstellen om de verplichte minimale onderlinge afstand van 1,5 meter te kunnen garanderen. Dus wellicht sporten we om beurten. Bij de jeugd <18 is de afstandsregel geheel komen te vervallen.

Ook de trainingen op maandag (jeugd 17.30 tot 18.30 uur, senioren 18.30 tot 20.00 uur) én de recreanten-trainingen op dinsdag (19.00 tot 21.00 uur) en vrijdagochtend (10.30 – 12.00 uur) worden vanaf woensdag weer opgestart volgens hetzelfde protocol.

De komende week vergadert het bestuur over de datum en de vorm van de ALV. Zodra we hierover meer weten zullen we jullie per mail op de hoogte stellen.
De NTTB heeft inmiddels bekend gemaakt dat de afgebroken competities niet worden afgemaakt. We beginnen dus na de zomerstop opnieuw met een (hopelijk) reguliere najaarscompetitie.

We wensen jullie veel speelplezier en hopen de regels binnenkort weer op een verantwoorde manier te kunnen versoepelen!

Namens de Coronacommissie en het bestuur van onze club,
Bart

P.S. de trainingstijden voor aanstaande donderdag zijn: 18.30 – 19.30 uur voor de jeugd, vanaf 19.30 uur voor de senioren.

Protocol Tafeltennissen TTV Sittard vanaf 19 Mei 2021

Spelen in onze zaal:

• We houden ons aan de RIVM-richtlijnen, dus meld je af en blijf thuis bij klachten of als je in quarantaine bent.
  • Gebruik de tijdelijke ingang van het gebouw via gang kleedkamers.
  • Handen desinfecteren bij binnenkomst.
  • Iedereen draagt binnen een mondkapje, behalve tijdens het sporten.
  • Naam en tijdstip binnenkomst inschrijven in dagregister alsmede bevestiging gezond verklaring.
  • Volg de aanwijzingen van de aanwezige trainer op.
  • De kleedlokalen en douches zijn gesloten.
  • Tijdens trainingen wordt ruimschoots geventileerd en ramen worden na einde van de training weer gesloten.
  • Uitgang door voormalige hoofdingang.
  • Sluiting clubgebouw 15 min. na laatste spelmoment.
  • Officiëlewedstrijden en toernooien zijn verboden.
  • Er mogen maximaal 30 personen aanwezig zijn in onze accommodatie (exclusief trainers). Kaderleden die functioneel aanwezig zijn tellen niet mee in deze aantallen.
  • Spelers t/m 17 jaar mogen in groepsverband gewoon trainen zonder 1,5 meter afstandsregel.
  • Spelers, ouder dan 17 jaar mogen in groepjes van maximaal 2 personen sporten. Tevens houden zij continu 1,5 meter afstand tot elkaar, zowel tijdens als buiten het sporten om.

Kantine, bezoekers en toeschouwers:

• Geen bezoekers toegestaan.
  • De kantine is gesloten. De ruimte kan wel gebruikt worden als tussentijdse wachtruimte.
  • Ook hier geldt voor personen ouder dan 18 jaar ook meteen de 1,5 meter afstandsregel.
  • Alleen flesjes frisdrank en koffie/thee in kartonnen bekers beschikbaar als “automatendrank”.
  • Alleen digitaal betalen is mogelijk, dus niet contant afrekenen.