Nieuwe coronamaatregelen

๐˜‹๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฅ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ด๐˜ฅ๐˜ข๐˜จ 2 ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜Š๐˜–๐˜๐˜๐˜‹- ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ต๐˜ณ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฑ๐˜ต. ๐˜๐˜ข๐˜ฏ๐˜ข๐˜ง ๐˜ป๐˜ข๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ข๐˜จ 6 ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ๐˜ด๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ช๐˜ซ๐˜ด (๐˜Š๐˜›๐˜‰) ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ช๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ค๐˜ข๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ๐˜ด ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ 18 jaar en ouder.

๐‘ซ๐’† ๐’ƒ๐’†๐’๐’‚๐’๐’ˆ๐’“๐’Š๐’‹๐’Œ๐’”๐’•๐’† ๐’“๐’†๐’ˆ๐’†๐’๐’” ๐’๐’‘ ๐’†๐’†๐’ ๐’“๐’Š๐’‹:
โžก๏ธ Een geldig coronatoegangsbewijs is tijdens trainingsdagen en competitiewedstrijden verplicht bij bezoekers van 18 jaar en ouder

โžก๏ธ Op trainingsdagen/competitiedagen draagt de aanwezige coach/begeleider en/of de vrijwilliger die kantinedienst heeft zorg voor de CTB- check.

Zonder deze code mogen wij U helaas niet toelaten. En daarnaast vragen we uw gezonde verstand te gebruiken : blijf bij klachten thuis.