Competitieverslag 18 december

Afgelopen zaterdag speelde Jeugd 1 haar laatste competitie wedstrijd uit bij Destatec 2. Boo en Liz wonnen met 1-4 en werden hiermee kampioen in de 4e klasse! Destatec heeft nog een wedstrijd te spelen maar kan Sittard niet meer inhalen.
De dames worden heel overtuigend kampioen, ze hebben geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen. Boo heeft zelfs 24 uit 24 gewonnen.
Wat een top resultaat, van harte gefeliciteerd. En veel succes volgend seizoen!

Team 8 speelde hun laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen Brunssum 5. Op 11 december wist team 8 met 4-5 te winnen en promoveert hierdoor naar de 2de klasse. De laatste wedstrijd, die afgelopen zaterdag gespeeld werd, ging dus om de poule eer (wie is het beste van poule a en b van de derde klasse). Kjell en Ben wonnen een partij en verloren de andere partij. Marcel was niet in vorm en verloor alle drie de partijen. Doordat Marcel de laatste partij verloor, werd het 5-2 voor Brunssum en hoefde de laatste twee partijen niet meer gespeeld te worden.