Toptafeltennis in Sittard – Geleen

Beste tafeltennis liefhebbers,

Aanstaande zaterdag 5 februari spelen zowel ons 1e als ons 2e team hun eerste thuiswedstrijden van 2022. In goed overleg met TTC Kluis in Geleen worden, bij wijze van uitzondering, alle twee deze wedstrijden in hun zaal gespeeld.

* TTV Sittard team 2 speelt vanaf 15.00 uur in de landelijke 3e divisie tegen het 1e team van Tilburgse Irene.
* De TTC Kluis 1/TTV Sittard 1 combinatie speelt vanaf 16.30 uur tegen Pecos uit Oegstgeest in de landelijke 1e Divisie.

Supporters welkom
TTC Kluis heet alle supporters van en uit Sittard van harte welkom!

Vanwege de geldende maatregelen vragen ze ons met klem om vooraf aan te geven hoe veel van onze leden naar de wedstrijden komen kijken. Dus ben je in het bezit van een geldige QR-code en heb je zin om onze teams aan te moedigen, meld je dan per direct even aan door een mail te met ‘JA’ te sturen naar voorzitter@ttv-sittard.nl

Inmiddels hebben zich al 20 leden van TTV Sittard aangemeld!

Morgenmiddag stuur ik alle aanmeldingen door naar TTC Kluis zodat zij weten waar ze op kunnen rekenen. Zo kunnen ze de zaal op een verantwoorde manier inrichten op het aantal bezoekers én voldoende inkopen om ons gulzige Sittardenaren tevreden te houden.
De spelers van team 1 en 2 zouden het heel leuk vinden wanneer we in grote getale ondersteunen, laten we daar gehoor aan geven! Er zijn al enkele Sittardenaren die hebben aangegeven per fiets naar Geleen te gaan. Wanneer je wilt carpoolen, geef dat dan even aan.

Locatie:Jos Meijs Hal
Jos Klijnenlaan 70
96164 AP Geleen
Tel. 046-4753884