Competitieverslag 12 november

Jeugdteam 1 speelde uit tegen Venlo 1 en won met 2-8. Jip C en Jip L wonnen drie partijen en Egor won één wedstrijd. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Jip L en Jip C. Wanneer de mannen volgende week 2 punten halen, zijn ze kampioen.

Sittard 1 speelde uit tegen Pecos 2. Michel was men of the match en won drie partijen. Ken won twee partijen en Andy won één wedstrijd. De dubbel, die gespeeld werd door Michel en Andy, werd met 8-11 gewonnen in de vierde set. De uitslag is dan 3-7. Sittard 1 staat twee punten achter op de nummer één SVE 1. Komende zaterdag speelt Sittard 1 uit bij SVE 1. Wanneer Sittard 1 deze wedstijd ruim wint, is promotie bijna zeker.

Sittard 2 speelde uit tegen Slagvaardig (R) 1 en verdeelde de punten. Sander G was hier men of the match door drie partijen te pakken. Sander L won een partij en Hans (die inviel in dit team) won helaas geen partijen. De dubbel werd gespeeld en gewonnen door Sander G en Sander L met 7-11 in de vijfde set. Sittard 2 staat nu vijfde in de poule.

Sittard 3 speelde uit tegen Taverbo 3. Tom K won twee enkelpartijen en wist ook samen met Richard de dubbel te winnen met 10-12 in de vierde set. Michèl en Richard wonnen helaas geen enkelpartijen. De uitslag is dan 7-3. Sittard 3 staat nu derde in de poule met acht punten achterstand op de nummer één Taverbo 3.

Sittard 5 speelde thuis tegen Kerkrade 1 en verloor nipt met 4-6. Kerkrade 1 was maar met twee spelers. Arno D was de enige speler van Sittard 5 die één wedstrijd won. Bas en Joop wonnen geen enkelpartijen. De dubbel, die gespeeld werd door Arno D en Bas, werd met 2-11 verloren in de derde set. Sittard 5 staat nu zevende in de poule.

Sittard 6 speelde in Sittard tegen Megacles 3, maar Megacles 3 speelde wel als thuisteam. Kjell en Chris wonnen één partij en Ben wist helaas geen potten te pakken. De dubbel werd gespeeld en verloren door Kjell en Chris met 11-7 in de vierde set. De mannen hadden wel pech, want de drie partijen die in vijf sets werden gespeeld, werden gewonnen door Megacles. De uitslag is dan 8-2. Sittard 6 staat vijfde in de poule en spelen komende zaterdag thuis tegen Sittard 7 in de degradatiepoule.

Sittard 7 speelde thuis tegen Heksenberg 2 en verloor met 1-9. Tom P redde de eer door één partij te winnen met 11-4 in de vierde set. Jack en Gied wonnen geen partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd met 7-11 verloren in de vierde set. Sittard 7 staat nu achtste in de poule.