Competitieverslag 25 Februari

Jeugd 1 doet goede zaken in de strijd om het kampioenschap. In Maastricht spelen Jip, Boo en Jip tegen twee spelers. Ze maken hier optimaal gebruik van door met 0-10 te winnen. Hierdoor lopen ze twee punten uit op concurrent Falco 2.

Jeugd 2 speelt gelijk tegen Quick ’72/Schim 4. Liz won twee van de drie. Pien en Egor allebei een enkel.
Het dubbel was een spannende 5-setter die in het voordeel van Sittard werd beslist.

Sittard/Kluis 1 haalt een punt in op de nummer 1 in de poule. Uit tegen Taverbo 1 behalen ze een overwinning van 3-7. Sam werd Man of the Match, Michel Sijstermans won twee keer in vijf games en Andy voegde hier een partij aan toe.

Sittard 2 mocht thuis tegen de nummer 1; Belcrum 1. De eerste pot was meteen een spannende wedstrijd tussen twee materiaalspelers: Job en Peter; 10-12 in de vijfde. Sander Gelderman was in vorm en won al zijn partijen. Tom Kasperski was een keer dichtbij tegen Kelly van Zon. Maar het werd 5-5, 3x Sander, 1x Job en het dubbel.

Sittard 3 speelde thuis in de sterkste opstelling. Eindelijk een overwinning en een paar punten erbij. Het werd 6-4 tegen The Back Hands 2 door twee overwinningen van Jack, twee van Michel Pluijmen en een enkel van Santi.

Sittard 4 was nog niet helemaal hersteld van Carnaval en verloor 4-6 van Megacles 2. Richard van Bommel was een keer succesvol. Jules voegde hier twee partijen aan toe. Jos kon helaas niet tot winst komen, maar de derde helft was toch weer een feest.

Sittard 5 begon niet goed. Ze komen 0-4 achter tegen Brunssum 2. Sittard vocht zich terug in de wedstrijd. Het werd 4-4 (na drie overwinningen in vijf). Maar de eindstand is 4-6 in het voordeel van Brunssum. Arno Donners 1, Joeri 1 en Joop 2.

Sittard 6 komt op de eerste plaats in de poule door een 3-7 overwinning tegen VeerhuisWessem/Westa 4.
Caitlynn, Kjell en Petra wonnen twee enkels en het dubbel met 8-11 in de vijfde.

Sittard 7 speelt op verzoek van Kerkrade 68 2 a.s. dinsdag een inhaalwedstrijd.