Competitieverslag 6 mei

Afgelopen zaterdag hoefde alleen het zevende team te spelen. De heren mochten het uit opnemen tegen TTC 4 en wisten, van de sterke tegenstanders, toch nog een puntje te pakken. Marcel won gelijk zijn eerste partij met 9-11 in de vijfde set. Hierna mocht Ben aan de bak en hij verloor zijn wedstrijd nipt met 11-8 in de vijfde set. De andere vijfsetter werd ook gespeeld door Ben, maar helaas ook verloren met 11-7 in de vijfde set. De dubbel, die gespeeld werd door Marcel en Ben, werd met 11-7 verloren in de derde set. Tom verloor zijn enkelpartijen in drie sets en ook Ben verloor nog één partij in drie sets. Sittard 7 staat laatste in de poule en spelen komende zaterdag hun laatste wedstrijd uit tegen Fortus. Handhaving is helaas al niet meer mogelijk.