Competitieverslag 13 mei

Het tweede jeugdteam speelde hun laatste wedstrijd uit tegen Fortus 1. De dames wonnen met 9-1. Alleen Pien verloor één partij met 11-8 in de vierde set. Liz en Juul wonnen hun partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Juul en Pien, werd met 11-4 gewonnen in de derde set.

Sittard 4 speelde hun dertiende wedstrijd uit tegen Vijlen 1. Door de blessure van Richard en de niet beschikbaarheid van Jules en Rob, speelde het team met twee invallers. Jip C en Jip L mochten meedoen. Jip C wist een set te winnen en ook Jip L was dicht bij een set. Helaas wonnen de invallers geen wedstrijden. Jos mocht het ook maar niet lukken in Vijlen. Tweemaal stond hij met 4-8 voor in de vijfde set en beide wedstrijden verloor hij. De andere partij verloor Jos in vier sets. De dubbel, die gespeeld werd door Jos en Jip C, werd met 13-11 verloren in de derde set.

Sittard 5 speelde thuis tegen Landgraaf 2 en verloor met 1-9. Arno D redde de eer en won de eerste partij met 11-7 in de vijfde set. Arno D verloor de andere twee partijen in drie sets. Bas verloor twee wedstrijden in vijf sets en een partij met 7-11 in de vierde set. Joeri verloor twee partijen in de derde set en een partij in de vierde set. De dubbel, die gespeeld werd door Arno D en Bas, werd met 14-16 verloren in de derde set.

Komende zaterdag staan de laatste competitiewedstrijden op de planning! Er staan geen thuiswedstrijden op de planning.