De TTV-Sittard kledinglijn: “Haal jouw gepersonaliseerde tafeltenniskleding”

Beste clubgenoten en andere geïnteresseerde,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat je vanaf vandaag jouw eigen gepersonaliseerde tafeltenniskleding kunt bemachtigen van tafeltennisvereniging Sittard!

Onze exclusieve collectie bestaat uit een comfortabel vest om warm te blijven tussen de wedstrijden door, een stijlvolle hoodie die jou als een ware tafeltennisheld presenteert, en een flexibele broek die zowel op als buiten de baan voor optimaal comfort zorgt. Deze kledinglijn is een ware must-have voor alle tafeltennisenthousiastelingen.

Het vest of de hoodie zijn verkrijgbaar voor 50 euro p.s. en de broek voor 30 euro. Dit is exclusief € 7,50 verzendkosten. Het is de perfecte gelegenheid om jouw tafeltennisoutfit compleet te maken en tegelijkertijd onze vereniging te steunen door onze huisstijl en liefde voor de sport uit te dragen. Als je vóór zondag 10 september bestelt, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wacht niet langer en laat jouw liefde voor tafeltennis stralen met onze unieke kledinglijn! Bestellen is eenvoudig, stuur gewoon een e-mail naar media@ttv-sittard.nl. Zet in die mail duidelijk welk(e) kledingstuk(ken) je wil bestellen en per kledingstuk welke maat je wenst te ontvangen. Daarnaast vragen we je dan per ommegaande het betreffende bedrag over te maken naar IBAN NL51 RABO 0130 8666 87 t.n.v. TTV Sittard o.v.v. kledinglijn en je naam.

Nadat we jouw bestelling én betaling hebben ontvangen, gaan we er mee aan de slag. We zullen je op de hoogte brengen zodra de bestelling klaar is en de artikel(en) aan je kunnen worden overhandigd.

Hieronder vind je een overzicht van onze collectie.

Vest
Het vest is in de kleur Navy Blue. Met een ingetogen voorkant zonder opschriften en een opvallende achterkant waarop het TTV-Sittard logo, jouw eigen naam en de met de woorden” Thuis in tafeltennis”.

Hoodie
De hoodie is ook in de kleur Navy Blue. Met een ingetogen voorkant zonder opschriften en een opvallende achterkant waarop het TTV-Sittard logo, jouw eigen naam en de met de woorden” Thuis in tafeltennis”.

Broek
De broek is ook in de kleur Navy Blue. Op de broek staat zowel op de voor- als achterkant niks geschreven.