Competitieverslag 30 September

Jeugd 1 speelde hun tweede thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Belcrum 2 uit Breda. Jip C. En Jip L. pakten de volle winst, Boo won een partij in drie games. Door dit mooie resultaat (7-3) staat alles dicht bij elkaar in deze poule.

Sittard/Quick ’72 2 behaalde ook een overwinning. Het werd 6-4 tegen Falco 1. Juul en Lynn wonnen beide twee enkels, Joes voegde hier een punt aan toe.

Jeugd 4 speelde thuis tegen Maastricht 1. Het werd een 2-3 verlies door twee overwinningen van Liz. Het dubbel was nog spannend maar werd helaas met 13-15 in de vierde game verloren.

Heren 1 mocht voor de tweede week op rij afreizen naar Tempo Team in Amsterdam. Deze week weten ze de schade te bespreken tot 9-4 tegen hun derde team. Sam won twee keer overtuigend in drie games. Andy en Sander Gelderman wonnen beide een vijf-setter.

Heren 2 ging zaterdag met een verzwakt team naar Bergen op Zoom. Het Markiezaat 1 pakte de volle winst 13-0. Job en Tom Kasperski waren beide twee keer dichtbij een winstpartij. Maar helaas vielen alle vier de vijf-setters naar de thuisploeg.

Heren 3 kreeg de tweede dikke nederlaag van het seizoen te verwerken. Het werd 1-9 tegen titelkandidaat TTC 3. Richard Cords verloor helaas twee vijf-setters. Michel Pluijmen kon de Sittardse eer nog redden.

Sittard 5 speelde ook thuis tegen TTC. Zij weten wel een overwinning op het bord te zetten van 6-4. Joop was Man of the match! Beide Arno’s voegden hier elk een punt aan toe.

Sittard 6 behaalde deze de maximale score van 10-0. Er werden wel nog drie spannende vijf-setters gespeeld. In een partij van Ben en het dubbel werd er gewonnen met 11-9 in de vijfde game. Tom Pelzer maakte het nog spannender in zijn enkel tegen Remie Vliex, dat werd 12-10 in de vijfde.