Competitieverslag 21 oktober

Jeugd 1 speelde thuis gelijk tegen TIOS ’51 2 uit Tilburg. Jip C. was Man of the match! Hij speelde wel nog als enige een vijf-setter. Jip L. won een partij. En het dubbel werd gewonnen door Boo en Jip C.

Jeugd 4 speelde uit bij Heksenberg 1. Alle wedstrijden werden in drie games gespeeld. Helaas kon Sittard maar één puntje mee naar huis nemen door een winstpartij van Liz.

Heren 3 heeft de mogelijkheid om punten te scoren aangezien Heksenberg 1 met twee invallers speelt. Michel Pluymen, Hans en Bernd winnen allen twee partijen. Het dubbel werd door Michel en Hans gewonnen. Door deze 3-7 overwinning kan het team zich weer focussen op de eerste drie plekken.

Heren 4 won hun inhaalwedstrijd thuis tegen Brunssum 3 met 7-3. Jos werd Man of the match. Jules won een vier-setter en een vijf-setter. Rob won een partij met 16-14 in de vijfde.

Sittard 5 verliest thuis met 4-6 van Maastricht 2. Joop is in topvorm en wint twee partijen. Arno Donners en Arno van Hove winnen allebei een enkelpartij. Het dubbel werd met 9-11 in de vijfde game verloren.

Sittard 6 speelde uit tegen Maastricht 3. Ook hier werd het 6-4 voor de Maastrichtenaren.
Marcel wint twee keer overtuigend in drie games. Invaller Jip C. pakt twee potten en verliest een partij in vijf. Benjamin verliest zijn eerste partij in vijf en kan daarna niet meer tot winst komen.