Competitieverslag 3 februari

Jeugd 1 speelde uit in Geldrop tegen Unicum 1. Het werd 7-3 door twee overwinningen van Juul en één van Joes. Helaas vielen alle drie de vijf-setters de verkeerde kant op.

Heren 1 begon uitstekend aan de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Hercules 1 knokte zich terug van een 5-1 achterstand en zo zag Sittard de overwinning toch nog uit handen glippen. Het werd 6-7 door Man of the match Sam, twee overwinningen van Tom Boessen en één van Rachel.

Heren 2 moest met een invaller naar Alexandria ’66 3 in Rotterdam. Jack kon niet tot winst komen. Sander Lutt en Tom Kasperski behaalden beiden 3 uit 3. Stefan Mulder won twee potten. Eindstand 4-9.

Heren 3 speelde thuis tegen Brunssum 2. Hier was Bernd Man of the match. Jos verloor een partij met 10-12 in de vijfde. Rob won een enkel met 11-5 in de vijfde game.

Heren 5 speelde uit tegen Houtvideo/TTV Elsloo 1. Alleen Roy kon één puntje voor Sittard binnenslepen. Jip Coonen was een keer dichtbij maar verloor die partij met 11-5 in de vijfde. Eindstand 9-1.

Heren 6 speelde thuis tegen Brunssum 3. Stefan Reumkens verloor de eerste partij met 14-16 in de vijfde. De wedstrijd erna won Boo met 11-9 in de vijfde. Het tweede punt werd door Stefan gemaakt. Jip Lautenslager moet nog wennen aan niveau bij de senioren.