Competitieverslag 17 februari 2024

Hoewel de carnavalsvakantie in volle gang was, werden de seniorenteams 4 en 6 toch opgeroepen voor actie.

Sittard 4 stond tegenover het geduchte TTC 4 en moest met een 2-8 nederlaag genoegen nemen. Joop presteerde goed en sleepte twee overwinningen binnen. Arno van Hove en Marc slaagden er niet in om wedstrijden te winnen. De twee spannende vijfsetters vielen helaas ten prooi aan de tegenstanders. De dubbelpartij ging jammer genoeg verloren met 9-11 in de vierde set.

Sittard 6 ontving het sterke Landgraaf 3 en incasseerde een 1-9 nederlaag. Jip L verraste door knap een partij te winnen met 11-8 in de derde set, waardoor hij zijn rating met 58 punten zag stijgen. Ben en Boo slaagden er niet in om punten te scoren. De dubbel, gespeeld door Ben en Jip L, ging verloren met 3-11 in de derde set.

Morgen om 14:00 uur staat ons Intercup-team, ditmaal bestaande uit Sander L, Sander G en Tom B, voor een uitwedstrijd in Wroclaw. Deze wedstrijd zal live te volgen zijn, hoogstwaarschijnlijk via Facebook. Zodra de definitieve livestream bekend is, ontvangt u een bericht met meer informatie.