Michèl Pluijmen – Accommodatie & Kantinebeheer

Wat vind je heel leuk om te doen?

Ik ben heel graag sportief bezig, waaronder tafeltennis, hardlopen, fietsen etc.

Daarnaast vind ik verre reizen heel leuk om te doen.

Op welke manier beleef je plezier aan je bestuursfunctie bij TTV Sittard?

Het is zó gewoon dat bepaalde zaken op een vereniging geregeld zijn, als je ziet hoeveel mensen er achter de schermen bezig zijn om bepaalde zaken lopende te houden…krijg je alleen maar respect voor deze vrijwilligers. Ik vind het leuk middels de bestuursfunctie om een bijdrage aan te leveren aan het draaiende houdende, beter gezegd uit te maken van het totaal aantal mensen die zorgt dat de club draait en waar iedereen zich thuis voelt!

Welke andere hobby’s heb je?

Zoals gezegd naast tafeltennis, fiets en hardloop ik regelmatig. Verder vind ik het leuk om samen met mijn vrouw allerlei leuke dingen met mijn kinderen te doen.

Wanneer heb jij ‘lekker gespeeld’?

Ik heb lekker gespeeld als ik tijdens de training of wedstrijd rally’s kan spelen en een beetje kan dollen achter de tafel. Dat zorgt voor ontspanning!

Een typische uitspraak van Michèl is……

……. Chips bijvullen:)

Michèl is geboren in Hoensbroek en heeft 1 broer.

Opleidingen: Ik heb bedrijfskunde gestudeerd in Nijmegen.

Michèl werkt in een managementfunctie bij het CBS.

Ik woon in Sittard samen met Annelies en mijn dochters; Lien en Saar