Competitie 25 Januari 2020

Heren 1 moest helaas verzwakt aan de eerste competitiewedstrijd beginnen. Tegen een mogelijke concurrent in de strijd voor handhaving werd met 7-3 verloren bij SKF. Ken wist 2 5-setters naar zich toe te trekken, Sander was 1x succesvol.

Heren 2 speelde uit bij Taverbo en wist een 4-6 overwinning eruit te slepen. Jack Breukers was hier man of the match, Manuel won 2 potten, Rutger maakte zijn rentree na een blessure en wist 1 pot binnen te halen.

Heren 3 maakte zich op voor de Sittardse derby in de Promotieklasse. Sittard 4 was echter te sterk en won met 3-7. Bij het 3e won Tom 2 partijen, Richard 1 en invaller Twan was 1x dichtbij maar kon helaas niet tot winst komen. In team 4 was John the man of the match, Bernd won er 2 en Santi 1.

Heren 6 kreeg TTC Ready-Sibbe 2 op bezoek en zette een uitstekende score van 9-1 op het bord. Arno Donners en Bas Cremers pakten hier de volle winst, Jouri was zijn eerst wedstrijd nog niet scherp genoeg maar won wel zijn andere 2 potten.

Heren 8 ontving ook een team van Ready-Sibbe, na een langdurige wedstrijd kon Jack Rolink de laatste partij omzetten naar een overwinning van 6-4. Jack Rolink mocht op de foto, Tom Pelzer won 2x, Jos kwam een paar keer net te kort en won 1x.

Heren 9 begon hun eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen uit bij Landgraaf 7 en deelde de punten, uitslag 5-5. Onze Amerikaanse vriend Ben werd vrij eenvoudig man of the match, alleen tegen Bert Verberkt maakte hij het spannend. Ron won 1x en Remco mocht de tassen dragen.