Competitie 7 Maart 2020

Jeugd 1 speelde uit tegen Brunssum 2 en zette een mooie overwinning van 7-3 op het bord. Jori, Valerie en Juul Eijkenboom wonnen alle 2 partijen.

Jeugd 2 speelde uit in Geleen. Het ging gelijk op, maar door de belangrijke dubbel te pakken kon Sittard met een 2-3 overwinning ervandoor. Liz en Boo wonnen allebei ook nog een enkel.

Jeugd 3 won met maar liefst 0-5 in Brunssum. Indy, Ian en Luca zorgden voor deze uitstekende score. Ze zijn hiermee kopploper geworden in hun poule.

Jeugd 4 reisde af naar Swalmen met Karolina, Juul Ploemen en Pien. Het werd helaas 3-2 voor Destatec 3. Karolina en Juul wonnen 1 partij.

Jeugd 5 had ook een uitwedstrijd in Geleen op het programma. Alleen Jorn kon 1x tot winst komen, door deze uitslag van 4-1 moeten alle zeilen worden bijgezet om van de laatste plek af te komen in de starterspoule.

Heren 1 kwam door twee 5 setters 2-0 achter, maar gaf zich niet zomaar gewonnen tegen de koploper uit Bergeijk. Het werd 5-5 door twee overwinningen van Ken en Sam, Sander won 1x.

Heren 2 kreeg het team niet compleet vanwege blessure en quarantaine gevallen. De wedstrijd tegen Westa is verplaatst naar 28 Maart.

Heren 3 had vandaag geen wedstrijd.

Heren 4 kwam wel in actie tegen Maastricht 2. Het werd 6-4 in Maastricht. Santi was nog dichtbij een overwinning tegen Strobel. Maar Michel, Bernd en Santi moesten het doen met elk 1 overwinning.

Heren 5 kreeg koploper Landgraaf 2 op bezoek. Hans won bijna 3 partijen, Frank Moonen wist dit in hun laatste partij van de dag te voorkomen. Twan en Caitlynn wonnen beide 1x waardoor het 5-5 werd.

Heren 6 versterkt hun koppositite door met 9-1 te winnen van Kluis 4. Joeri kroop door het oog van de naald, in zijn tweede partij werd het 15-13 in de vijfde set. Bas won 3x overtuigend, Joop moest 1x zijn tegenstander feliciteren.

Heren 7 speelde ook thuis tegen Kluis. Rob Gubbels was hier Man of the match. Jules won 2x, Marc was nog niet fit door de slapeloze nachten. De punten werden verdeeld 5-5.

Heren 8 had ook vrij vandaag.

Heren 9 haalde dubbele cijfers tegen Elsloo 3 werd het 10-0! Roy kwam in zijn eerste partij 2-0 achter tegen zijn oude teamgenoten. Maar Marcel, Ben en Roy komen door deze score weer een stap dichterbij de eerste plek.