Mededelingen aankomend competitieseizoen

Beste competitiespelers,

Even een aantal mededelingen vanuit mij als competitieleider voor aankomend seizoen.

Ten eerste zal ik vanaf dit seizoen al mijn taken vervullen vanuit dit mailadres (wedstrijdsecretaris@ttv-sittard.nl). Mochten er problemen zijn voor een team ben ik op dit mailadres bereikbaar of telefonisch op 06-28645952.

Er is dit seizoen een nieuwe competitieopzet, dit houdt in dat er in een poule van 8 (of 7) eerst onderling allemaal een wedstrijd gespeeld gaat worden deze wedstrijden staan t/m 7 november gepland. Hierna worden de kwartfinales (uit- en thuiswedstrijd) en de degradatiepoule bekend gemaakt. Op 28 november zullen de halve finales in de zalen van Seta, Elsloo en Heerlen gespeeld worden. Op 12 december zullen de finales in Tegelen gespeeld worden.

Ready en Sibbe hebben gezamenlijke seniorenteams, team 1, 2 en 4 spelen hun thuiswedstrijden in Sibbe, teams 3 en 5 spelen de thuiswedstrijden bij Ready hou hier rekening mee.

Voor de teams die een uitwedstrijd naar Maastricht spelen of nog gaan spelen, in de bijlage zit het competitieprotocol van TTV Maastricht, gelieve dit door te lezen.

Verder zit in de bijlage een pdf bestand met algemene richtlijnen vanuit de NTTB voor aankomend seizoen, gelieve deze door te lezen.

Met sportieve groet,
Remco van der Woude