Competitie 3 Oktober 2020

Heren 1 speelde tegen de nu koploper Pecos 1. Het werd 3-7. Sam verloor zijn eerste partij, maar won wel de andere twee potten. Sander voegde hier één winstpartij bij toe. Ken verliest er helaas drie, waarvan twee keer in vijf.

Heren 2 had een wedstrijd tegen Spaarne 2 op het programma. De bezoekers namen 8 punten mee naar Haarlem. Job zorgde ervoor, door met twee keer 3-0 te winnen, dat en nog twee punten in Sittard bleven.

Heren 3 mocht uit naar Red Stars 5. Het werd in Venray 4-6. John won zijn eerste en enige wedstrijd in drie games. Tom Kasperski en Yaëlle wonnen elk twee partijen.

Heren 4 ging op pad naar Swalmen. Bernd speelde de eerste partij slecht, maar wist het roer gelukkig om te gooien. Santi en Richard Cords waren een paar keer dichtbij, maar de frustratie door de sorry-ballen en speelstijlen van de tegenstanders kreeg de overhand. Destatec 1 wint met 8-2.

Heren 5 speelde thuis tegen TTC 4. Richard van Bommel en Caitlynn verloren allebei hun eerste pot dit seizoen. Rob Overmans was dichtbij zijn eerste overwinning dit seizoen. Maar uiteindelijk moeten ze het doen met maar 4 punten.

Heren 6 speelde thuis tegen Megacles 3. Arno Donners wint zijn eerste partij in vijf. Hierna besluit zijn tegenstander op te geven. Score wordt 8-2, Arno wint er twee. Bas twee. Joeri één.

Heren 7 ging met een invaller naar Landgraaf 4. Na verlies van Rob Gubbels en Jules, leek het er even op dat de invaller Ben hier voor de punten moest zorgen. Maar gelukkig won Rob zijn andere twee partijen, Jules kon geen game naar zich toe trekken. Uitslag 7-3

Heren 9 ging uit naar Maastricht 5. Marcel, Kjell en Roy winnen allen twee potten. Dit team doet hele goede zaken om mee te mogen doen aan de play-offs.

Jeugd 1 speelde uit bij kluis en behaalde, voor de vierde keer op rij, een 5-0 overwinning. Boo won haar eerste wedstrijd met 12-10 en ook Liz had vier sets nodig om haar eerste enkelspel te winnen. De dubbel werd in de vierde set gewonnen met 11-5.

Jeugd 2 speelde uit bij TTCN en behaalde ook een 5-0 overwinning. Jorn speelde zijn beide enkelpartijen in vier sets en Ian speelde zijn beide enkelpartijen in drie sets. De dubbel werd in de derde set gewonnen met 11-5.

Jeugd 3 speelde uit bij Falco en verloor helaas met 0-5. Juul wist wel bijna haar eerste partij te winnen, maar verloor deze met 9-11 in de vierde set.