Online Pubquiz TTV Sittard

Beste tafeltennisvrienden,

Wellicht is eind januari een beetje aan de late kant om aan goede voornemens te beginnen. Onder de noemer beter laat dan nooit deze ietwat vreemde uitnodiging maar daarover straks meer.

Gezien mijn werkzaamheden binnen het Zuyderland ziekenhuis speelt Corona een onevenredig grote rol in mijn leven. De vele maatregelen en beperkingen zorgen voor een vrij saai en monotone situatie. Dit zal voor velen van jullie helaas niet anders zijn. Ik kan na al die maanden wel zeggen dat ik jullie mis. Niet zozeer achter de tafel maar meer vanwege de vriendschappen, de sjaele zeiver en het gerstenat of sportdrank dat mede hierdoor rijkelijk vloeit.

Vele mooie tradities zoals o.a. onze clubkampioenschappen, de mossel- en dartavond zijn ons door de neus geboord. Vanuit mijn perspectief vanwege een legitieme reden maar ik heb zelf behoefte aan de stip in de horizon. Na het zuur komt het zoet wordt wel eens gezegd.

Vorige week heb ik onze nieuwbakken voorzitter benaderd of een online evenement ons wellicht weer iets dichter bij elkaar kan brengen. Zie dit maar als een soort exit strategie. Zoals jullie van onze Bart gewend zijn laat hij hier doorgaans geen gras over groeien. Vandaar dat ik jullie met gepaste trots (en enige gene gezien het niet heel origineel is) mag melden dat wij onze eerste online TTV Sittard Pubquiz gaan houden.

Middels een zestigtal (zowel open als multiple-choice) vragen over onze club, de regio en tal van andere categorieën, gaan wij onderling de strijd aan om voor het eerst te bepalen wie zich tot de knappe koppen mogen rekenen.  Natuurlijk is er ook gedacht aan prijzen voor onze winnaars maar daarover volgt er nog verdere informatie (evenals de definitieve speluitleg). Deelname is bovendien geheel kosteloos.

Het praktische gedeelte:

Dit evenement zal plaatsvinden op donderdag 11 februari om 20:00 uur. Het leuke is dat iedereen vanuit zijn of haar luie stoel kan deelnemen. Het enige dat jullie naast enthousiasme nodig hebben is een computer met webcam (tablet of telefoon mag natuurlijk ook) en een stabiele internetverbinding. Zijn er binnen jullie gezin meerdere clubleden die willen meedoen dan is dat natuurlijk geen probleem. Jullie mogen samen deelnemen maar ook individueel. Let wel dat jullie dan een aparte ruimte opzoeken, dat maakt het wellicht wel zo leuk. Wij hopen naar schatting tussen 22:00 uur en 22:30 uur de winnaars bekend te mogen maken.

Wil je hieraan deelnemen (natuurlijk willen jullie dat) dan verzoek ik jullie vóór 5 februari aanstaande op te geven via media@ttv-sittard.nl. Vergeet in dat geval niet jullie mobiele nummer (voor het doorgeven van de antwoorden) en mailadres (voor de uitnodiging via Microsoft-Teams) hierbij te vermelden.

Wij hopen op jullie deelname en wellicht dat wij over tien jaar kunnen stellen dat er een mooie nieuwe traditie is bijgekomen.

Blijf gezond, ga niet rellen en graag tot donderdag 11 februari!

Sportieve groet, Jeroen Peters.