Algemene Ledenvergadering 2022

Vorige week woensdag stond de algemene ledenvergadering op de planning. Naast dat de gewone zaken werden besproken, werden ook Arno Donners en Gied Alofs nog in het zonnetje gezet. Dit omdat zal al 50 jaar lid zijn van onze vereniging. Op naar de volgende 50 jaar! Hieronder nog wat foto’s van de ALV.

", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 11 Februari", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-110223/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 18 Februari", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-180223/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 23 Februari", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-230223/" } ", "image": "", "name": "Hering-Woosj Toernooi 2023", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/2023/02/06/hering-woosj-toernooi-2023/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 25 Februari", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-250223/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 28 Februari", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-280223/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 4 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-040323/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 11 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-110323/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 13 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-130323/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd DDW 20 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-200323/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijd 17 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-170323/" } ", "image": "", "name": "Competitiewedstrijden 18 Maart", "url": "https://www.ttv-sittard.nl/events/competitiewedstrijden-180323/" }