Nieuw Corona Protocol

Beste leden en bezoekers van TTV Sittard,

Vanaf zaterdag 25 september 2021 geldt er ook bij onze vereniging het vernieuwde Corona protocol.
Vanaf die dag is er een duidelijk verschil tussen het verblijven in de zaal en in de sportkantine.

Sportzaal, kleedkamers, toiletten en zitplekken in de zaal
In de sportzaal gelden geen beperkingen meer.
Hier mogen we zonder het tonen van een Corona toegangsbewijs eten en drinken nuttigen. Het verlaagde deel van de bar (geheel rechts) scheiden we af van kantine. Dit zodat de zaalgebruikers daar hun consumptie kunnen ophalen en in de sportzaal kunnen nuttigen. Langs de wand van de zaal opgestelde zitplekken mogen daarvoor gebruikt worden en behoren niet tot het kantinegedeelte.

Kantine
Het Corona toegangsbewijs is alleen nodig in de kantine. Dichter bij elkaar (aan de bar) zitten, rondlopen en minder dan 1,5 meter afstand houden mag weer. Voorafgaand aan je bestelling aan de bar scan je bij de barmedewerker je Corona toegangsbewijs.

De basisregels om verspreiding van het coronavirus te voorkomen blijven (uiteraard) wel gelden. Met het opvolgen van deze regels (zoals handhygiëne, thuisblijven bij klachten en je laten testen door de GGD als je niet bent ingeënt) worden besmettingen en verdere verspreiding van het virus zo veel mogelijk voorkomen. Ook blijven we de wettelijke sluitingstijd van 00:00 uur handhaven.

We vragen jullie opnieuw vriendelijk doch dringend om alle bovenstaande regels te respecteren en na te leven.
Tot snel in ons clubhuis.

Met sportieve groet,
Namens het bestuur van TTV Sittard,