Competitie 9 oktober

Jeugd 3 speelde thuis tegen Kluis 2. Jorn won zijn twee wedstrijden en Jens won er helaas geen. De dubbel, die gespeeld werd door Jorn en Jens, werd met 8-11 verloren in de derde set. Alle wedstrijden werden gespeeld in drie sets en de uiteindelijke stand is 2-3.

Team 1 speelde thuis tegen Hercules 1. Sam, Michel en Sander wonnen al hun wedstrijden. De dubbel, die gespeeld werd door Sam en Sander, werd met 12-10 gewonnen in de vierde set. Sittard 1 behaalde dus een overwinning van 10-0. Hierdoor staan ze nu tweede in de poule met in totaal 28 punten en met 1 punt achterstand op de nummer 1 ENTAC.

Team 2 speelde thuis tegen Westa 2 en wonnen met 7-3. Job en Manuel wisten al hun wedstrijden te winnen en wonnen ook de dubbel met 11-6 in de derde set. Roy Raeven, die eigenlijk 3e klasse speelt, viel in bij dit team. Hij begon zijn eerste wedstrijd nog best redelijk, met een eerste set verlies met 6-11. Hierna kelderde het helaas wel in met 1-11 en 0-11. Roy heeft helaas geen partijen of sets kunnen winnen.

Team 3 speelde uit bij Brunssum. Tom Kasperski verloor zijn eerste wedstrijd met 11-6 in de vijfde set en wist zijn andere twee wedstrijden te winnen in de vierde set. Ook Max won twee partijen. De eerste wedstrijd werd met 8-11 in de derde set gewonnen en zijn laatste partij met 6-11 in de vijfde set. Jack Breukers verloor twee partijen in de vijfde set en een partij in de derde set. De dubbel werd met 8-11 in de vijfde set gewonnen door Max en Tom. De uiteindelijke stand is dan 5-5.

Team 4 speelde uit bij TTC 2 en verloren met 7-3. John won twee partijen in de vijfde set en verloor zijn laatste partij met 12-10 in de derde set. Hans won één partij met 10-12 in de vierde set en verloor zijn andere twee partijen in de derde set. Twan won helaas geen wedstrijden. De dubbel, die gespeeld werd door Hans en Twan, werd net met 12-10 verloren in de vijfde set.

Team 5 speelde uit bij Kerkrade 1. Joeri en Joop wisten helaas geen wedstrijden te winnen. Bas heeft zijn eerste wedstrijd gewonnen met 4-11 in de vijfde set en zijn tweede partij met 8-11 in de derde set. De dubbel, die gespeeld werd door Bas en Joeri, werd verloren met 11-5 in de derde set. Het uiteindelijke resultaat is dan 8-2.

Sittard 6 speelde thuis tegen SETA 2. Jules verloor zijn eerste partij met 10-12 in de vijfde set en won zijn andere twee wedstrijden. Rob Gubbels won zijn eerste twee wedstrijden en moest helaas tijdens zijn laatste wedstrijd stoppen i.v.m. een blessure. Caitlynn won ook twee partijen. De dubbel werd in de vijfde set met 11-7 gewonnen door Caitlynn en Rob. Het uiteindelijke resultaat is dan 7-3 en staan nu met 32 punten bovenaan in de poule na vier wedstrijden.

Sittard 7 speelde thuis tegen Koningslust 2. Jack verloor zijn eerste partij en won de andere twee. Tom won zijn eerste twee wedstrijden en verloor zijn laatste met 10-12 in de vijfde set. Jos won al zijn partijen in drie sets en mocht voor de tweede keer op rij op de foto. De dubbel werd met 11-8 in de derde set gewonnen door Jack en Jos. Het uiteindelijke resultaat is dan 8-2 en hierdoor staan ze nu bovenaan in de poule.