Competitie 2 oktober

Team 1 speelde uit bij ENTAC 1 en wisten hun goede vorm van afgelopen twee weken niet door te zetten. Michel, Andy en Sander wonnen één partij. De dubbel werd door Michel en Andy verloren met 11-9 in de vijfde set. Het waren wel spannende wedstrijden, want 4 wedstrijden werden beslist in de vijfde set en 4 wedstrijden in de vierde set.

Team 3 speelde thuis tegen de koploper (Megacles 1) en verloren met 2-8. René won als enige een enkelpartij. Tom en Max speelden de dubbel en die wonnen ze met 11-9 in de vierde set.

Team 4 speelde thuis tegen TTC 4. John, Yaëlle en Twan wisten twee wedstrijden te winnen. De dubbel werd met 8-11 verloren in de vierde set door Twan en Yaëlle. Ze verloren allemaal hun wedstrijd tegen Arne; John verloor met 11-13 in de vijfde; Yaëlle met 4-11 in de vierde en Twan met 9-11 in de vierde set. Dit uiteindelijke uitslag is dan 6-4.

Team 5 speelde thuis tegen Megacles 2 en wisten helaas ook niet de overwinning hun kant op te krijgen. Bas won twee partijen, Arno won één partij en Joop won helaas geen partij. De dubbel die gespeeld werd door Arno en Bas, werd verloren met 5-11 in de vijfde set.

Team 6 speelde uit bij Heerlen 3. Richard van Bommel won drie partijen, Rob en Caitlynn wonnen er beide twee. De dubbel werd met 6-11 gewonnen in de vijfde set door Caitlynn en Richard. De uiteindelijke uitslag is dan een overwinning van 2-8.

Team 7 speelde thuis tegen Venlo. Jack speelde de eerste wedstrijd en verloor die met 7-11 in de vierde set. Hierdoor dachten de heren dat het nog een lastige opgave zou worden om punten te pakken, maar uiteindelijk wonnen ze toch met 8-2. Jack en Gied wisten er allebei twee te winnen en Jos won er drie. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Gied, werd gewonnen met 11-9 in de vijfde set. Ook de twee enkelwedstrijden die Gied speelde, werden nipt in de vijfde set gewonnen.

Team 8 speelde uit bij Maastricht en behaalde een overwinning van 10-0! Hierdoor staat dit team nu eerste in de poule. Deze overwinning werd behaald door Kjell, Benjamin en Roy en mochten dus ook op de foto.

Jeugd 3 speelde uit bij Fortus. Jens en Eva verloren hun wedstrijden en ook de dubbel. Wel wist Eva bijna haar allereerste overwinning te pakken, maar ze verloor helaas die partij in de vijfde set.