Nieuwe corona maatregelen

Beste leden van TTV Sittard,

Sinds 13 november zijn er een aantal nieuwe zaken waar we als sportclub aan dienen te voldoen:
– We zijn als sportclub verplicht iedereen van 18 jaar en ouder steeds bij binnenkomst van ons clubhuis te controleren. We controleren op het bezit van een geldig Corona toegangsbewijs en bijbehorende legitimatie. Zonder een geldige QR-code mogen we jullie helaas niet binnenlaten, dus graag bij binnenkomst gereed houden. Je hoeft geen mondkapje op na een geldige QR-code
– Om 20.00 sluit onze bar. Dit betekent dat onze bar alleen nog op zaterdag bemenst zal zijn. De teams die bardienst hebben op zaterdag, dienen alles opgeruimd achter te laten. Tot 20.00 wordt de bar als horeca gezien en moet je verplicht zitten. Na 20.00 mogen we als spelers wel nog gebruik maken van automatendrank (koelkast/koffiemachine), het is wel zelfbediening. Betalen graag met bonnen of pin!
– Publiek is niet welkom bij wedstrijden en trainingen. Wel mag er gebruik gemaakt worden van onze horeca als deze open is.
– Ouders van van uit spelende jeugdteams mogen na controle van QR-code binnen en zitten.
– Ventileren is gewenst. Bij wedstrijden en trainingen ramen openen en ramen sluiten bij het verlaten van het clubhuis.
We vragen jullie bij deze vriendelijk deze regels te respecteren. We beseffen dat deze overheidsmaatregelen ongemakken met zich mee brengt maar we vertrouwen wederom op jullie medewerking. We gebruiken vanaf nu weer alleen onze hoofdingang als in- en uitgang, dus de andere ingang ook niet gebruiken om het clubhuis te verlaten.

Met vriendelijke groet,
Michèl Pluijmen namen bestuur TTV Sittard