Nieuwjaarsreceptie

Beste leden en sponsoren van TTV Sittard,

Graag willen we jullie en jullie familie op zondag 9 januari a.s. uitnodigen voor onze nieuwjaarsreceptie. Zo kunnen we dit bewogen jaar afsluiten en 2022 feestelijk starten.Uiteraard doen we dat op een verantwoorde manier, volgens de op dat moment geldende overheidsmaatregelen.

Mocht een samenkomst in onze kantine & zaal binnen de mogelijkheden vallen, dan zijn jullie die dag van harte welkom in ons clubhuis. Het programma ziet er dan als volgt uit:

* 13.00 uur    Aanvang receptie
* 14.00 uur    Officiële gedeelte met:
  – Huldigingen kampioenen
  – Uitreiking Wil Elschott wisseltrofee  – Uitslag grote clubactie/Rabo Clubsupport

Mocht een samenkomst in de zaal niet mogelijk blijken, dan houden we samen met jullie die dag van 14.00 tot 16.00 uur een digitale nieuwjaarsreceptie via Microsoft Teams.
Om deel te kunnen nemen sturen we jullie bijgaand een link naar de betreffende vergadering. Mocht het een digitaal evenement worden, dan hopen we ook op deze manier de kampioenen op een leuke manier in het zonnetje te kunnen zetten.
KLIK HIER om t.z.t. deel te nemen aan de online vergadering. Deze vindt dus alleen online plaats als we niet volgens de dan geldende overheidsmaatregelen samen mogen komen.
Hopelijk tot zondag 9 januari.
Namens alle bestuursleden van TTV Sittard wens ik jullie fijne alvast feestdagen toe!

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur van TTV Sittard,