Competitieverslag 26 maart

Sittard 3 tegen Westa 2 was een van de twee thuiswedstrijden die gespeeld werd op deze heerlijke lentedag.
Dezelfde drie Sittardse jonge gasten als de week ervoor verschenen aan de start. Tom K. en Max zorgen beiden in een 5-setter voor de 2-0 voorsprong. De stand ging op en neer, van 3-1 na de dubbel naar 3-5.
De eindstand werd gelukkig nog 5-5. Tom K was twee keer succesvol, Max en Rutger wonnen beiden een enkel.

Sittard 5 – Elsloo 2 was die andere wedstrijd in ons home. Het verschil in niveau bleek ook uit de eindstand 8-2.
Joop en Joeri hadden het lastig tegen Alexander Duffy, die voor de punten moest zorgen aan de zijde van Elsloo. Arno van Hove won wel al zijn potten en werd hiermee Man of the match.

Sittard 6 had een uitwedstrijd in Schimmert op het programma. Ze deelden hier de punten met Quick, 5-5.
Er werden maar liefst vijf 5-setters gespeeld, Jos kon helaas niet tot winst komen, Rob G. won een partij en Richard van Bommel was voor de vierde keer op rij Man of the match. Hij staat hiermee nog steeds op 100%

Sittard 7 ging op bezoek bij SETA 2. Het beloofde geen makkelijke pot te worden tegen de huidige nummer twee.
Maar door het 8-2 verlies staat ons 7e nog steeds mooi in de middenmoot. Christian wint een enkel en het dubbel samen met Kjell met 12-10 in de vijfde.