Competitieverslag 9 april

Kluis/Sittard 1 behaalde een overwinning van 6-1 tegen de koploper Scylla 1. Zowel Steve, Michel als Sam wonnen twee partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Michel en Sam, werd met 5-11 in de vierde set als enige partij verloren.

Sittard 2 was een van de vijf teams die thuisspeelde en behaalde een overwinning van 10-0 op Hilversum 3. Sander Lutt, Manuel Piepmeyer en Sander Gelderman wonnen hun enkelpartijen. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Sander en Manuel, wisten de heren te winnen met 11-7 in de vierde set. Sittard 2 staat met 18 punten voor op de nummer twee SKF 2. Met nog drie wedstrijden te gaan, komt promotie voor de heren steeds dichterbij!

Sittard 3 speelde twee keer dit weekend. Op zaterdag speelde Sittard 3 uit tegen Westa 3 en op zondag uit tegen SETA 1.
Op zaterdag wist Sittard 3 net niet de overwinning naar hun toe te trekken. Tom Kasperski won drie partijen, Rutger één partij en Yaëlle wist helaas geen partij te pakken. Er werden maar liefst vier vijfsetters gespeeld en die vielen allemaal niet de kant van Sittard op. De dubbel, die gespeeld werd door Rutger en Yaëlle, werd met 11-7 verloren in de vierde set. De uiteindelijke stand is dan 6-4.
Op zondag wist Sittard 3 net wel te winnen. Het team won namelijk met 4-6. Tom Kasperski won weer drie partijen, Michèl pakte twee partijen en Richard Cords één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Michèl en Richard, werd met 11-7 verloren in de vijfde set.

Sittard 4 ging op pad naar Tegelen en deelde de punten met TTC 3. Santi pakte drie partijen, Bernd één partij en Caitlynn wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Santi en Bernd, werd gewonnen met 7-11 in de vijfde set.

Sittard 5 speelde thuis tegen Maastricht 1 en wist ook met 10-0 te winnen! Arno Donners, Joeri en Arno van Hove wonnen hun enkelpartijen. De dubbel werd met 11-6 gewonnen in de derde set door Arno Donners en Joeri.

Sittard 6 speelde thuis tegen Vijlen 2 en wist van een 1-2 achterstand te winnen met 7-3. Rob Gubbels won drie partijen, Jules Huntjens won twee partijen en Marc won één wedstrijd. De dubbel, die gespeeld werd door Rob en Jules, werd met 13-11 gewonnen in de vijfde set.

Sittard 7 speelde thuis tegen Brunssum 4. Zowel Chris, Marcel en Kjell wonnen twee partijen. De dubbel werd met 13-11 gewonnen door Chris en Kjell. De uiteindelijke stand is dan 7-3.

Sittard 8 speelde als vijfde team thuis. De heren mochten het opnemen tegen Heerlen 4 en wisten ook te winnen. Jack Rolink won drie partijen, Tom Pelzer twee partijen en Roy won helaas maar één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Jack en Roy, werd met 11-4 gewonnen in de vijfde set.