Competitieverslag 29 oktober

Jeugdteam 1 speelde thuis tegen Brunssum 1. Jip C en Jip L wonnen drie partijen en pakten ook de dubbel met 11-7 in de vijfde set. Egor heeft één partij gewonnen. De uitslag is dan 8-2.

Jeugdteam 2 speelde thuis tegen Kluis 2 en won met 7-3. Juul won drie wedstrijden, Pien won twee wedstrijden en Liz won één wedstrijd. De dubbel, die gespeeld werd door Juul en Pien, werd met 11-5 gewonnen in de derde set.

Jeugdteam 3 speelde thuis tegen Elsloo 2 en won met 3-2. Jorn won zijn twee enkelpartijen en ook Eva won haar enige enkelpartij. Dit is de allereerste enkelpartij die Eva wint in de competitie. Hopelijk mogen er nog vele volgen! Jens speelde ook één enkelpartij, maar won die helaas niet. De dubbel, die gespeeld werd door Jens en Eva, werd met 8-11 verloren in de vierde set.

Sittard 1 speelde uit tegen Red Stars 2 en won met 3-7. Sam was men of the match door drie potten te pakken. Andy won twee partijen en Michel één partij. De dubbel werd met 4-11 gewonnen in de vijfde set door Sam en Andy. De twee andere partijen die in vijf sets werden gespeeld, werden gewonnen door Red Stars. De mannen van Sittard 1 staan nu 2de in de poule met maar één punt achterstand op SVE 1.

Sittard 2 speelde ook uit tegen Red Stars. De heren van team 2 hadden een minder goeie dag. Manuel wist de eer van het team te redden door de laatste partij met 4-11 in de vijfde set te winnen. Job en Sander G wisten geen partijen te winnen. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Job en Manuel, werd verloren met 11-7 in de derde set. Sittard 2 staat nu vijfde in de poule.

Sittard 3 speelde uit tegen Brunssum 1 en won met 1-9. Tom en Jack B wonnen drie partijen en Hans won twee partijen. De dubbel werd met 7-11 gewonnen in de vierde set en werd gespeeld door Jack en Tom. Sittard 3 staat nu derde in de poule met vier punten achterstand op de nummer één Falco 1 en drie punten achterstand op de nummer twee Taverbo 3.