Competitieverslag 4 december

Jeugd 1 had een druk weekend voor de boeg en speelde op zaterdag en ook op zondag. Zaterdag mochten Boo en Liz het opnemen tegen Venlo. Hier wisten de dames te winnen en ditmaal met 1-4. Boo Ploemen won weer haar twee enkelpartijen en ook de dubbel samen met Liz. Liz won een enkelpartij. Zondag speelden Boo en Liz tegen Red Stars en ook hier wonnen ze met 1-4. Wederom won Boo haar twee enkelpartijen en ook de dubbel samen met Liz. Ook Liz won wederom een enkelpartij.

Jeugd 1 staat bovenaan in de poule en maakt grote kans op promotie. Alleen moet er in de laatste wedstrijd nog tegen de nummer twee (Destatec) gespeeld worden. Dit team heeft nu 4 punten achterstand op Sittard. Ook heeft Boo, deze competitie, nog geen één wedstrijd verloren en maakt dus grote kans op de Donners/Wil Elschott Wisseltrofee. Deze trofee wordt uitgereikt aan de competitiespeler die de hoogste winstratio heeft in het bijhorende seizoen.

Jeugd 3 speelde thuis tegen Fortus en verloor met 1-4. Jorn won een enkelpartij met 11-7 in de derde set. Eva won helaas geen partijen, maar wist wel bijna de dubbel samen met Jorn te winnen. De dubbel eindigde namelijk met 11-13 in de vijfde set.

Team 1, 2, 3 en 4 van de senioren hebben al hun wedstrijden al gespeeld en zijn dus klaar met de competitie. Er komt dus voorlopig geen foto meer van Job op de website. 😉

Team 5 speelde wel en heeft na een lastig seizoen (degradatie is zeker) toch nog een wedstrijd weten te winnen. De heren speelden thuis hun voorlaatste wedstrijd tegen Kerkrade 1 en wonnen met 6-4. Bas won één partij, Arno van hove won er twee en Arno Donners werd “man of the match” en won drie partijen. De dubbel, die gespeeld werd door Arno Donners en Bas, werd helaas verloren met 9-11 in de vierde set.

Team 6, 7 en 8 hoefden ook niet te spelen, maar mogen komende zaterdag aan de bak in landgraaf. De teams spelen dan hun wedstrijd die draait om de promotie. Deze wedstrijden worden zonder dubbel gespeeld en wie dus als eerste vijf punten haalt promoveert. Team 6 mag het gaan opnemen tegen Fortus 1, Team 7 mag tegen Brunssum 5 en Team 8 neemt het op tegen Ready 1. Houd de TTapp dus goed in de gaten!

Hieronder de link naar de promotiepoule, in de TTapp, van team 6:

Hieronder de link naar de promotiepoule, in de TTapp, van team 7 en 8: