Halve Finale Nationale Jeugdmeerkampen (NJM)

Op zondag 12 maart jl. speelden onze jeugdleden Jens Bontemps en Boo Ploemen in de halve finale van de Nationale Jeugdmeerkampen in Hilversum. Voor ouders Audrey, Ties en Bart, alsmede voor coach Rob Gubbels en broer Jorn Bontemps betekende dat een zondagje lekker vroeg uit de veren.

Coach Rob Gubbels speelde Jens warm. Zelf kreeg hij het er ook behoorlijk warm van.
Coach Rob en broer Jorn steunen Jens bij zijn partijen.

Jorn Bontemps, de broer van Jens, schreef over deze dag het volgende:
“Ik was vandaag bij de tafeltennis zaal in Hilversum. Er werden hier goede wedstrijden gespeeld kinderen van 10 jaar waren daar maar ook jongere van 16,17 jaar waren daar wedstrijd aan het spelen. Het was leuk om te zien en ik ben blij om mijn broertje en een club genoot te mogen aanmoedigen.”

Vader Ties en moeder Audrey Bontemps volgen de inspanningen van hun jongste zoon Jens op de voet.
Boo Ploemen in actie.
Ties & Audrey nemen even tijd voor de fotograaf.

Helaas is het Jens en Boo, ondanks de inspanningen van spelers en coaches, niet gelukt om zich dit jaar voor de finales van de NJM te plaatsen. We hadden een mooie dag die gezamenlijk werd afgesloten met een héérlijk én gezellig samenzijn bij een restaurant in Echt. Tot tevredenheid van vader Bart werd dit maal langs het welbekende fastfood restaurant aldaar gereden om naar een plek te gaan waar we iets langer konden genieten van het eten en het samenzijn.

Rob geniet, net als de spelers en hun familie, van een welverdiend diner.

Namens TTV Sittard zal Juul Ploemen deelnemen aan de finale van de NJM later dit jaar. Juul wist zich in de kwartfinale al rechtstreeks voor deze finales te plaatsen. Deze vinden op 27 en 28 mei plaatst in het Limburgse Panningen.