Competitieverslag 8 april

Het eerste jeugdteam speelde thuis en won van Red Stars 2 met 9-1. Door dit goede resultaat heeft het team nu 26 punten voorsprong op de nummer twee. Met nog twee wedstrijden te gaan, is het eerste jeugdteam dus al kampioen geworden! Jip C heeft weer drie partijen gewonnen en heeft maar een set afgegeven. Jip L won drie partijen en wist ook samen met Boo de dubbel te winnen met 11-9 in de vierde set. Boo won twee partijen en verloor één enkelwedstrijd met 13-15 in de vierde set.

Het tweede jeugdteam speelde thuis tegen Falco 3 en won met 8-2. Juul en Pien speelden goed en wonnen drie partijen. De dames wonnen ook de dubbel met 11-7 in de vierde set. Egor had een minder goede dag en won maar één partij.

Kluis/Sittard 1 speelde uit tegen HTTV 1 en won met 1-9. Sam wist na zijn dipje vorige week weer drie potten te winnen. Ook Michel won drie wedstrijden. Sam en Michel speelden de dubbel en wonnen met 9-1 in de derde set. Het eerste seniorenteam heeft nu een voorsprong van negen punten op de nummer twee Vriendenschaar 1. Met nog twee wedstrijden te gaan, komt kampioenschap steeds dichter in de buurt. Op zaterdag 22 april speelt Kluis/Sittard 1 hun laatste wedstrijd tegen de nummer twee Vriendenschaar 1. Deze wedstrijd wordt gespeeld bij Kluis.

Sittard 2 speelde thuis tegen The Back Hands 1 en verdeelde de punten. Job en Sander L wonnen twee partijen. Manuel had een minder goeie dag en won maar één partij. De dubbel, die gespeeld werd door Manuel en Job, werd met 8-11 verloren in de vijfde set. Sittard twee staat nu tweede in de poule met één punt achterstand op Belcrum 1.

Sittard 3 speelde uit tegen Westa 2 en verloor met 8-2. Jack Breukers won één enkelpartij en wist ook samen met Michèl de dubbel te winnen met 6-11 in de vijfde set. Bernd en Michèl wisten geen enkelpartijen te winnen. De laatste vier wedstrijden werden gespeeld in vijfsets en werden allemaal gewonnen door Westa 2.

Sittard 5 ging op pad naar Maastricht en verloor ook met 8-2. Bas en Joop wonnen één enkelpartij. Joeri won geen enkelpartijen. De dubbel werd gespeeld door Joeri en Bas en verloren met 11-1 in de derde set.

Sittard 6 speelde uit tegen SETA 1 en verloor met 9-1. Chris won één enkelpartij met 8-11 in de vierde set. Ben won geen partijen en ook Jip C (die inviel) won geen wedstrijden. De dubbel werd met 11-9 verloren in de vierde set.

Sittard 7 speelde als tweede team thuis. De heren mochten het opnemen tegen TTC 4 en wonnen knap drie potten. Tom P won geen partijen, Stefan won één partij en Marcel won twee wedstrijden. De dubbel, die gespeeld werd door Stefan en Marcel, werd met 8-11 verloren in de derde set. De uitslag is dan 3-7.