Competitieverslag 23 september

Het eerste jeugdteam stond voor een uitdaging tijdens hun uitwedstrijd tegen Tios 2. Jip C liet echter een sterke prestatie zien door een wedstrijd met 8-11 in de vierde set en een andere met 7-11 in de vijfde set te winnen. Jip L voegde zich bij het succes door een wedstrijd met 6-11 in de vijfde set te winnen. Boo wist helaas geen wedstrijden te winnen. De dubbel, die gespeeld werd door Boo en Jip C, werd met 11-6 verloren in de vierde set. Nadat het eerste jeugdteam klaar was met hun wedstrijden, ging het team nog kijken bij Sittard 2, die op een halfuurtje rijden verderop speelde tegen Gorkum 1.

Het tweede jeugdteam, een combinatieteam met Schimmert, presteerde beter en behaalde een indrukwekkende 8-2 overwinning op Red Stars 2. Juul en Joes leverden uitstekende prestaties door elk drie wedstrijden te winnen en samen de dubbel met 11-3 in de derde set te pakken. Lynn won helaas maar één wedstrijd.

Sittard 1 speelde een lastige wedstrijd tegen Tempo-Team 2. Het doel was meer punten halen dan handhavings-concurrent Tempo-Team 3, en dat is gelukt!! Met maarliefst een 100% verbetering ten opzichte van de concurrent wist ons eerste team 2 punten mee naar Sittard te nemen. Michel pakte een puntje en Andy, die echt heel erg goed is, pakte een puntje. Sam en Sander speelden beiden erg sterk, maar konden net niet tot winst komen. Coach Paul was niet tevreden met de behaalde punten en heeft de mannen een flink standje onder de douche gegeven. Al met al was het een rumoerige en uiteindelijk toch gezellige zaterdag in de deels onsportieve heksenketel van Amsterdam

Sittard 2 ging de uitdaging aan tegen Gorkum 1 en kwam helaas net tekort, met een nipte 7-6 nederlaag. Manuel, Job en Stefan wisten elk twee wedstrijden te winnen, terwijl Tom, hoewel hij dicht bij een overwinning in de 2de divisie was, er niet in slaagde een wedstrijd te winnen, met een verlies van 11-8 in de vijfde set. Het dubbelspel, gespeeld door Manuel en Job, eindigde in een 11-6 verlies in de derde set.

Sittard 3 speelde thuis tegen Landgraaf 3 en behaalde een overtuigende 9-1 overwinning. Hans en Richard wonnen al hun enkelwedstrijden, evenals de dubbel met 11-4 in de vierde set. Jos, die last-minute inviel, won ook twee wedstrijden.

Sittard 4 speelde hun wedstrijd niet, vanwege het tragische overlijden van Ron Heesbeen, een trouw lid van Brunssum.

Sittard 5 speelde thuis tegen SETA 1 en kwam net tekort, met een nipte 4-6 nederlaag. Joop behaalde twee overwinningen en Marc voegde er nog een toe. Arno van Hove slaagde er helaas niet in om wedstrijden te winnen, maar het dubbelspel, gespeeld door Marc en Joop, eindigde met een overwinning van 11-6 in de vierde set.