Competitieverslag 20 mei

Afgelopen zaterdag speelden Sittard 4 en 5 hun laatste competitiewedstrijden. Sittard 4 ging op pad naar Swalmen en speelde tegen Destatec 1. De heren verloren met 1-9. Jules wist als enige een pot te winnen met 4-11 in de vierde set. Jos en Jip C (die inviel) wisten geen wedstrijden te winnen. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Jules en Jos, werd met 11-8 verloren in de derde set. De heren van Destatec 1 speelden hun laatste wedstrijd voor Destatec. Volgend seizoen is er helaas geen senioren team meer bij Destatec. Volgend seizoen speelt Sittard 4 in de tweede klasse.

Sittard 5 speelde hun laatste wedstrijd uit tegen Westa 3. Arno D en Joop verloren al hun enkelpartijen, wel werden er drie vijfsetters gespeeld. Arno D en Joop verloren een vijfsetter met 11-9. Ook de dubbel, die gespeeld werd door Arno D en Joop, werd met 11-9 verloren in de vijfde set. Ook Sittard 5 is gedegradeerd uit de eerste klasse en speelt volgend seizoen tweede klasse.

Het competitieseizoen is ter einde, maar er staan nog heel wat leuke evenementen op de planning:
Zaterdag 27 mei vrijwilligersavond
Zaterdag 10 juni dartavond
Zaterdag 24 juni clubkampioenschappen jeugd
Donderdag 4 juli plankentoernooi

Naast de evenementen gaan de trainingen voorlopig ook nog door!