Geslaagd LJM Zomertoernooi voor Jeugd TTV Sittard

Op zaterdag 3 juni speelden 8 jeugdleden van TTV Sittard op de Limburgse Jeugdmasters in Weert. Enkele ouders gingen mee voor de support en Rob was er als ‘vliegende’ coach om iedereen van de juiste tips te voorzien.

Egor Matiushkina in actie. Hij speelde een goed toernooi.

Boo, Juul, Jip C en Jip L speelden in de 1e klasse en Liz, Fenne, Egor en Levi speelden in de 2e klasse. Voor Fenne en Levi, na de Limburgse kampioenschappen, het tweede toernooi waaraan ze deelnamen.

Er werd gestart met een vijfkamp en daarna werd het toernooi uitgespeeld in een hoofd- en troostronde. Liz, Boo, Juul, Jip C en Jip L wisten de hoofdronde van hun klasse te bereiken en Fenne, Egor en Levi speelden het toernooi verder in de troostronde.

Er werden mooie successen behaald: In de 1e klasse won Jip C. de eerste prijs en Jip L. werd derde.

Jip Coonen in actie. Hij zou als eerste eindigen in de 1e klasse. Proficiat Jip, topper!

In de 2e klasse werd Liz knap tweede en Egor speelde een goede finale in het troosttoernooi en mocht zich de winnaar van de troostronde noemen.

Egor Matiushkina met zijn verdiende medaille. Proficiat Egor!
Liz Coonen, tweede in de 2e klasse. Een héle mooie prestatie!

Het was een gezellige en geslaagde dag, met veel en leuke wedstrijden.

Juul Ploemen door de lens van Guido Hahnraths, vader van jeugdspeler Richard van TTC Kluis.

Met dank aan Guido Hahnraths zijn hier nog wat extra foto’s.