Limburgse jeugdmasters herfst 2023

Op zondag 29 oktober vonden de Limburgse Jeugdmasters plaats. Namens Sittard deden tien deelnemers mee aan dit evenement. In het toernooi speelden Jip C, Jip L, Boo, Juul, Fenne, Liz en Levi, terwijl Lana, Hugo en Zepp deelnamen aan de Table Stars, waar leuke spelletjes werden gespeeld gevolgd door een klein toernooi.

De andere deelnemers begonnen aan het toernooi met een poulefase, gevolgd door wedstrijden om hun eindpositie te bepalen.

Jip C, Boo, Jip L en Juul namen deel aan het toernooi van de 1ste klasse. Helaas moest Boo na één wedstrijd stoppen vanwege een lichte blessure, maar zij had haar eerste wedstrijd wel gewonnen. Jip C en Jip L presteerden goed in de poulefase, maar Jip C slaagde er niet in om Lars clephas te verslaan en kon daardoor niet de finale bereiken. Hij eindigde uiteindelijk op de derde plaats. Jip L bereikte de finale maar verloor van Lars clephas. Helaas wist Juul geen podiumplek te behalen.

Fenne, Liz en Levi namen deel aan het toernooi van de 2de klasse. Fenne en Levi hadden het zwaar in deze nieuwe en uitdagende klasse. Liz daarentegen presteerde beter en behaalde uiteindelijk de derde plek.

Onder begeleiding van Rob, Jos, Job en Bart was het een gezellige en succesvolle middag, ondanks het ontbreken van de traditionele afsluiting bij de McDonald’s.