Competitieverslag 4 november

In de wedstrijd tussen Sittard 1 en koploper Tempo-Team 2, verloor Sittard 1 met 5-8. Sam leverde een sterke prestatie door zijn eerste partij te winnen met 11-7 in de vijfde set en zijn tweede wedstrijd met 11-8 in de vierde set. Echter, hij verloor zijn derde wedstrijd met 5-11 in de vierde set. Michel en Andy slaagden erin elk één partij te winnen, terwijl Sander G al zijn partijen verloor in drie sets. De dubbel, gespeeld door Sam en Michel, werd met 11-7 gewonnen in de derde set.

Sittard 2 speelde tegen Gorkum 1 en verloor ook met 5-8. Manuel was succesvol met twee gewonnen partijen, terwijl Stefan M en Tom K elk één partij wonnen. Sander L slaagde er helaas niet in om wedstrijden te winnen. De dubbel, gespeeld door Stefan en Manuel, werd met 11-8 gewonnen in de vierde set.

Sittard 3 speelde tegen Landgraaf 3 en behaalde een overwinning van 3-7. Michèl presteerde uitstekend en won drie partijen. Bernd en Hans wisten beiden twee wedstrijden te winnen. De dubbel, gespeeld door Hans en Michèl, werd met 11-6 verloren in de derde set. Opmerkelijk genoeg werden acht van de gespeelde wedstrijden in drie sets beslist.

Sittard 4 speelde een belangrijke wedstrijd tegen Brunssum 3, een concurrent voor promotie naar de eerste klasse. Jules en Jos wonnen elk drie partijen, waarbij Jos zelfs een spannende wedstrijd wist te winnen, ondanks een 9-7 achterstand en een 2-1 setstand, met 9-11 in de vijfde set. Rob behaalde twee overwinningen en samen met Jules won hij de dubbel met 10-12 in de vijfde set. De einduitslag was 1-9, waardoor promotie voor Sittard 4 eind dit seizoen, steeds dichterbij komt.

Sittard 5 ging op bezoek bij SETA 1 en boekte een overtuigende overwinning met 8-2. Arno D was de uitblinker met drie gewonnen partijen, terwijl Arno van Hove en Joop elk twee wedstrijden wisten te winnen. De dubbel, gespeeld door Arno en Joop, werd met 4-11 gewonnen in de vijfde set.

Sittard 6 speelde uit tegen Landgraaf 4 en behaalde eveneens een overtuigende overwinning. Stefan en Roy wonnen elk drie wedstrijden en wonnen ook de dubbel met 8-11 in de vierde set. Tom P had een mindere dag en slaagde erin slechts één wedstrijd te winnen.