Competitieverslag 11 November

Jeugd 3 had een zware uit wedstrijd op het programma. Uit tegen de nummer 1 Red Stars 3 werd er met 9-1 verloren. Egor won het enige punt, wel overtuigend met 0-3.

Jeugd 4 speelde ook uit in Venray. Zij weten een overwinning te behalen tegen Red Stars 4. Het werd 2-3 door een overwinning van Liz en een van Fenne. Ze wonnen ook samen het dubbel met 3-11 in de vijfde game.

Heren 1 kwam vandaag niet in actie door het terugtrekken van het eerste team van Bergeijk.

Heren 2 heeft punten nodig om de aansluiting te vinden op de nummer 4 in de poule. Maar ze moeten met een invaller naar Red Stars 1.
Stefan Mulder, Sander Lutt en invaller Jack Breukers winnen alle drie één enkel. Tom was een keer dichtbij maar verliest met 11-8 in de vijfde. Maakt de eindstand 10-3.

Heren 3 had ambities om bij de eerste drie plekken te komen. Dit zou dan een plek in de promotieklasse kunnen opleveren. Maar Heksenberg 1 kwam met een sterke opstelling en nam 8 punten mee naar Heerlen.
De twee punten voor de thuisploeg zijn gehaald door Bernd (12-10 in de vierde) en Michel Pluijmen (11-9 in de vijfde)

Heren 4 moest ook met een invaller spelen en verliest helaas met 4-6 van Koningslust/Fortus 1. Jos wint twee potten, Rob en invaller Jip Coonen winner elk één partij.

Sittard 5 haalde tegen Heksenberg 2 een maximale score van 10-0! Er waren wel nog drie vijf-setters voor nodig, maar over het algemeen een verdiende uitslag voor Arno Donners, Joeri en Joop.

Sittard 6 won met 8-2 van Heksenberg 3. Benjamin verloor de eerste wedstrijd met 15-17 in de vijfde game. Tom Pelzer moest ook een winstpartij afstaan aan de bezoekers. Marcel was Man of the match.