Nieuwjaarsreceptie op zondag 14 januari 2024

Beste leden, familieleden en sponsoren,

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse traditie! Namens het bestuur van T.T.V. Sittard willen wij jullie van harte uitnodigen voor onze Nieuwjaarsreceptie 2024. Laten we samen het glas heffen op een nieuw jaar en kort terugblikken op de hoogtepunten van 2023.

We openen de deuren van ons clubhuis op zondag 14 januari a.s. omstreeks 15:00 uur. Het officiële gedeelte begint rond 16:30 uur met o.a. de huldiging van onze kampioenen uit het afgelopen seizoen en de uitreiking van de Wil Elschott Wisseltrofee.

Jullie aanwezigheid zou de dag compleet maken. Het is een gelegenheid om elkaar te ontmoeten, successen te vieren en te toasten op wat komen gaat.

We kijken uit naar jullie komst en wenst jullie alvast warme feestdagen en een fantastische jaarwisseling toe.

Met sportieve groet,

Bas Cremers & Bart Ploemen